ღ♥ღخنده شکلاتیღ♥ღ

ღ♥ღخنده شکلاتیღ♥ღ

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 52
بازدید کل : 12983
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1


5Dolls - I Mean You
مرجع کد آهنگ : ميهن کد


مـــــــــعـــــــــجــــــــــزه عــــــــــشـــــــق

همه جا عطر تو پیچیده، تنها صدای تو را میشنوم، جایت در کنارم خالیست

شاخه گلی را به جای تو میگذارم تا دیگر جایت خالی نباشد، تا دیگر تنها نباشم...

تمام احساساتم سهم تو است، جای تو تا ابد، تا همیشه در قلب من است

کاش برایت کم نباشم، کاش برایت با ارزش باشم تا حسرتی در دلم نماند

تا با خیال راحت قلبم عاشقت بماند

قلبم تنها با تو زنده است، تو گلی و نفس میدهی به باغچه دلم....

این تمام احساسات من است

لیاقتت بیش از اینهاست ، این تنها دار و ندار من است....

در این کویر خشک و بی محبت یافتن گلی مثل تو معجزه بود

دیدن با وفایی مثل تو رویا بود، با تو بودن افسانه بود

حالا تو یک معجزه ای در قلب عاشق من

تو زیبا ترین حادثه ای که تا ابد میمانی  در قلب من ...

کاش برایت همیشگی باشم ، همیشه همینگونه باشی و من تو را داشته باشم

تو را داشته باشم برای نفس کشیدن، برای عشق ورزیدن ، برای ماندن

تو آمدی و دلم از غمها رها شد، حالا احساساتم با تو زیبا شده....

به تو پناه آوردم ای چشمه زلال  دلم، به تو پناه آورده ام ای بود و نبودم

مرا در میان خودت بگیر تا اسیر آغوشت شوم

تا برای همیشه پشت میله های آن آغوش گرمت زندانی باشم.........

 

                                                                  نظر یادتون نره

                                                                  نه از اون نظرا که.....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: MOHAMMADREZA تاريخ: پنج شنبه 19 آبان 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to xn--mohammadreza-jt8baamaa.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com